Kızlar 36.haftamdayım.1 haftadır vajinada batma ve kasıklarımın ortasında yada kasık üstünde hafif iğne batması gibi bir belirti oluyor.çatı ağrısı olmadığına emiğnim o kemiğinde batma ve ağrı yapıyordu.Yalancı sancı mıdır?34.haftamda nst ye girmiştim sancı çizgisi 15 dk da 2 sefer 20-30 Lara gelmiş.onu hissetmemiştim mesela yatarken.deneyimleriniz nelerdir?