Serpiltsn Kürtaj olalı 3 ay olacak hala adet görmedim, 2 kutu tarlusal kullanmama rağmen, doktorumla görüştüm hsg cekelim dedi, benzer durum başına gelen varmı
Esra32 Serpiltsn Rabbim ne derse o dur.. sabır, imtihan.. Rabbim yine yaşatsın inşallah bu güzel duyguyu ♥️