Deletedmom137 Esranur2 benimde kızım olacak Allah nasip ederse daha miniğiz amaa içimden de hep Alya geçiyor 😀
Deletedmom137 Esranur2 ikisinde çok güzel isimler aslında canım tek koy bence kulağa daha hoş gelıyor hemde kısa olur 💕
Smraozn12 Esranur2 aysima zaten uzun cnm bizde aysima koycaz yanına isim düşünmedik tek daha güzel ☺️