Merhaba.Antalyada yaşamıyorum ama detaylı ultrason ve kontrol için toplamda iki kere prof dr Mehmet şimşek muayenesine gittim çok çok memnun kaldım.Antalya bana uzak olmasa sürekli giderim hatta doğumumu onun yapmasını isterdim.Çok espirili ilgili seni rahatlatan ve işinde Harika bir doktor tavsiye ederim.