Kızlar damlayı saglık ocagından aldım. Kullanmaya basladıgımdan beri ishal yaptı beni ve tüm gün bpyunca karnımdan sesler çıkıyor 4.5 gundur boyle cok rahatsız ediyor boyle benı . Boyle olan varmı kullanmayı bıraksammı ıshal olmak gunlerdır oda zararlı değilmi