Seymasezer Ecrin2 51 günüm kaldı 💎 yalancı doğum sancısı geliyo arada aksama doğru sırtım ağrıyo karnım ağrıyor yürürken zorlanıyorum. Sabah uyanınca hiçbişeyim kalmıyo normal mi ki :/
Hulya90 31+5 oglumla. Sezeryan olucam doktora bağlı 38de mi 39da mi alır bilmiyorum. Yaklasik6. 5 haftam var galiba
Mebos Seymasezer dediğimizi aynısı bende yaşıyorum dün akşam yürüyüş yaptım eve geldim yattıktan sonra gece hep bel ağrısı kasık ağrısı kasılma gib aşğaı baskı oldu bu yalancı sancımı peki
YaseminAhmet1910 son 55 hayirlisi ile sağlıkla alalim kucagimiza insallah bebislerimizi gun yaklastikca heycan sarıyo
ozgens tuba-ozdogan şuan 32. Haftadayız . Bebeğin eşi rahim ağzına yapışmış. Bebek daha fazla büyümeden alınıyormuş 🤷🏼♀️
tuba-ozdogan son 46 programa gore ama 38.0 da alacam dedıgı ıcın dr ıkıncı sezeryandan dolayı 31 gun kaldı 🥰