duygusm Zynp01 Allah kucağınızı doldursun inşallah 🙏🏻🌸 doktorlar gereğince ayarlıyor zaten takviyelerimizi.
Syh42 Zynp01 ben şuan da vinalac kullanıyorum. Istersen bir de onu danış doktoruna. Baya kapsamlı bir vitamin. Içinde herşey var.
fatmakarabakla Zynp01 diofol folbiole göre daha çok içime sinmişti benim doktorunuza da danışın tabiki
ozgeecan9 Zynp01 canım hamilelikte 400mikrogram yeterli folbiol 5miligram kullanma gerek yok ne kadar atılsada solgar yada folidace kullan sen
Dyginan Zynp01 ben gebe kalmadan once basladim folbiol e 3 ay ictm snra hamile kaldim hamileliktede 3 ayliga kdr ictim 6 ay ictim yani memnunum.
mucizemibeklerken17 Ben kullanıyorum, 3 tane dr'a sordum, verdikleri cevap şu oldu : Birbirlerinden farkı yok hemen hemen hepsi aynı.