Ezgi1990 Kızlar ben klomen kullandım bir yumurtam büyümüştü 26 sında da çatlamaya başlamış bu yüzdem çatlatma iğnesi vurulmadım. Ama ovulasyon testi yapıyorum normal de hiç çıkmıyordu dün ve bugün yaptıklarım koyu çıkıyor acaba tekrar mı yumurtluyorum yoksa bu gebelik midir ne diyorsunuz ? https://imgyukle.com/i/nEYOCo https://imgyukle.com/i/nE7Sjp
Busracetin Ezgi1990 tekrar yumurtlama oluyor , eger siliklesme olmaz ve iyice koyulasirsa t cizgisi ancak o zaman gebelik diye dusunulebilir . Adetinize kac gun kaldi ki ?
Zeyneptoprak Ezgi1990 erken gebelik testi alıp yapsanız onda 7 gün öncesine kadar sonuç çıkıyo bu günleride boş geçmeyin bence
ecemtmr Ezgi1990 tekrar yumurtluyor olabilirsin canım benımde hazıranda gebelik oldugunda o ay ılk kez adete 8 gün kala tekrar yumurtlamıştım o tutmustu dene değerlendir bu günlerini ama t çizgisi eğer yumurtlamaysa yarın bence daha koyu olmalı takip et bence test ile
Busracetin Ezgi1990 gebelik varsa da cikabilir bilemiyorum simdi , en garanti kan testi sanirim icinizi rahatlatmak adina , 3 haftalik gebelik ogrenenler oluyor cunku okudum burada da cokca
Bsra1998_ https://imgyukle.com/i/nRSADU kizlar benimde ocak 27de yumurtlama oldu ama bi gun surdu ertesi gunde catlamayi gormustum doktorum adet tarihine yakın yine yap bidaha yumurtlama olabilir dedi yine yaptm bugun ve bu sekilde t biraz belirgin cıktı sizce tekrar yumurtlama olabilirmu
PelinCemre Bsra1998_ ne oluyor bize böyle :) konuşmuştuk seninle aynı gün yumurtlama olmuş diye. Bende testi çatlama olduktan sonra tekrarlıyorum. Bugün t çizgisi anında koyulaştı. Kıpkırmızı oldu. https://hizliresim.com/Z5ronk
sinber Bsra1998_ ben ovu hiç kullanmadım cnm henüz kanda çıkmayan ovude çıkar mı bilgin var mı Ben de alsam mı almasam mı diye düşünüyorum
PelinCemre Bsra1998_ bu da 27 ocak https://hizliresim.com/7BO36l adam akıllı bir kere yumurtlama olsa ya :) regl 6 gün var yumurtlama oluyor
Bsra1998_ PelinCemre https://imgyukle.com/i/nRu14U bunlar ocak ayinin ovulasyonlari 27sinde yumurtlama oldu simdi gene yumurtlama olcak sanırım benimde 😂😂
Bsra1998_ sinber yok canm bunda gebelik zor anlasiliyor kanda yoksa yoktur ama gec dollenmede olabilir hepimiz beklemedeyiz rabbim versin ❤