Elif_t Ffulyalkan suwen’i öneririm kaliteli kumaşları yumuşacık, 2 gecelik sabahlık ve 2 tane pijama takımı aldım. Tecrübeli hanımlar geceliğin daha kullanışlı olduğunu söylüyor hemşirelerin kontrolü, tuvalete çıkma ya da dikiş durumlarında daha rahatmış.
Gzm0 Kızlar mrb lohusa.com sitesinden aldığım gecelik geldi ben çok beğendim kumaşı yumuşacık sadece birazcik ince geldi ama sorun olacağını sanmıyorum resim ekleyemedim yapamadım daha doğrusu:)
Melisbol ipekworld pentiden aldigin geceligin moomy yazan bedenini ne aldin cnm bende sabahlik ve geceligini takim aldim henuz gelmedi buyuk gelir die korkuyorum. Xs geceligi aldim s/m sabahligini
ipekworld Melisbol evet canım bende S beden gecelik S beden sabahlık aldım iyi yapmıssın ben 8 . Aydayım ve 20 kilo aldım ona rağmen s tam oldu sabahlık bile bi tık büyük yani s/m uyumlu olmasına nazaran
Nisa-Nalbantoglu Ffulyalkan bence gündelik hayattada giyebileceğiniz beyaz bi elbise alın fotoğraf çekimi vs. İçin. ben öyle yapıcam. Pijama takımı zaten her zaman giyilir onuda önden açılan tarzdan alırsınız çokta işinize gelir:)
Bhralsnck Gzm0 cok yakışmış kuzum güle güle giyin kalitesini beğendiğine sevindim alan birinden yorumunu dinlemek daha iyi oluyor 😘
ipekworld Melisbol artık büyük gelse bile beden kalmamıs daha asagı benim boyum 1,70 ama 20 kilo aldım diyorum da banaa inanmıyorlar 10 kilo ya almışsındır ya almamıssındr diyorlar
Melisbol ipekworld xs den asagisi yok canm xs aldm bende 😀😀 buyuk gelirse cok iade ederm napaym :( cokta begenmistm
Zhrnz Ffulyalkan ben bitane alt ust sabahlikli aldim bitanede gecelik tarzinda aldim gayet rahat kullanisli 3. Gebeligim ayni sekilde🤗
Zhrnz Ffulyalkan ben instagramdan pijama ekseninden aldim sabahlikli alt ust 130 a uygun geldi bende pahali bisi almak istemedim uygun olarak onu buldum
nilly Ffulyalkan ben iki normal doğum yaptım tercihim uzun gecelik. Ozellikle ilk üç gün için. Sezaryen olanların belki dikişlerini de pijama sıkabilir bilmiyorum. Ama wc girmek falan daha kolay gecelikle.