ArzuK Sevgili çalışan hamileler iş görememezlik raporunuzu hangi haftada aldınız 32 diye duydum ama hafta dolunca mı haftaya girince mi 31+5 te alan var mı mesela 🤷♀️bilgi verirseniz sevinirim
Fidan3594 ArzuK tam 32+0 da gitmeniz lazım hafta sonu falan girerse bir iki gün sonra da olabilir ama öncesi olmaz
Ozge-46 ArzuK alabilirsiniz doktorunuz 32+0 olarak gösterirse .ben 31+2 de aldım.tabi raporda 32+0 görünüyorum
DeryaEge Fidan3594 Merhaba. 32. haftada çalışabilir raporu özel klinik olan doktorunuzdan alınabiliyor değil mi? İlla ki devlet hastanesinden almaya gerek yok değil mi? Biliyor musunuz?
Fidan3594 DeryaEge hayır elbette kontrole gittiğiniz doktor yazıyor ben geçen hafta uzatmaya gittim hatta 2 hafta daha çalışacağım diye
Okeskinol DeryaEge tabiki alabilirsinizm. Kamu çalışanının özel kliniğe gidiyorum. Raporumu ordan aldım 😊
Hazalgolbasi DeryaEge yok canim ben medical parka gidiyorum 32+0 da doktorum gonderdi cunku hafta sonu girmisti araya
Ytugcek Özel klinikler veremez, hastane olması lazım. 32+0 dan önce doğum iznine ayrılamazsınız, ama cok isterseniz hasta raporu gibi alıp doğum iznini 32+0 da başlatabilirsiniz
ArzuK Ytugcek ben de öyle yaptım canım bu hafta raporluyum haftaya tam 32 olucam çalışamaz raporumu isteyeceğim 🤷♀️
Dtgk senemyavas önce 32 de çalışabilir alıp sonra 35 37 de çalışamaz almanız lazım çalışabilir raporu almadan çalışamaz raporu alamıyorsunuz hafta kaybınız olur
Serife3304 Peki çalışamaz raporunu sat a göre mi yoksa ultrasona göre mi veriyor doktorlar bi bilginiz var mı ? Benim bebeğim 2 hafta önde gidiyor ultrasona göre mi almam lazım raporu?
AylinKadir Kızlar ibb veya kamu çalışanı mısınız yada değişir mi bilmiyorum ama 16 hafta iznimiz var dimi bende 32 den sonra çalışabilir raporu alıp 36-37 diye kadar çalışmak istiyorum. Bebeğimle daha cok vakit geçirebilmek adına ve maaş alabilmek adına