Gizemmmmmmkync Kızlar gonalfi kaç gün kullandınız benim 8. Günüm daha gelişmemiş. ☹️ Polikistik overliyim
Hatice661 Gizemmmmmmkync ben kullandim 3 kutu kullandim en geç büyüyen yumurta benim idi resmen hastanede temmuz 20 de başladım ağustos 3 de yumurtam toplandı kafana takma büyür canım rabbim yardımcın olsun çok zor bi süreç ilk tüp bebek de tuttu benim darısı sizlere
Gizemmmmmmkync Hatice661 benim aşılama olacak kuzum doktor çok düşük doz başladı 50 ile başladı bugün 75 e çıkarttı Çarşamba yine kontrol var. Tüp bebekte yüksek doz ile başlıyorlarmış, aşılama da düşük.
Hatice661 Gizemmmmmmkync ben 125 ile başlamış idim evet ama gonalf ve gonapety diye iğne ile hamile kaldım tabi ilk önce allah nasip etti onlar da bi vesile işte