Merhaba hanımlar hala bı doktor bulamadım bu 2. Gebeliğin oğlumu meltem Hastanesi'nde doğum etmiştim çok güzel çok ilgililerdi doktorları olsun hemşiresi olsun ama oglumun ebesi ordan başka hastaneye sevki çıkmış şehir dışına tahin edilmiş başka doktor da bilmiyorum güvenilir mi işinde iyimi eğer meltem Hastanesi'ne gideniniz varsa hangi doktor iyiyse bilgi verir misiniz 🙏🙏🙏