Ben yaptırdım yaptırılması da gerek diye düşünüyorum. Doktor bebeğin kalbine odacıklara burnuna detaylı olaral bakıyor kan sonucuda sendromlar için yüzde 80 doğruluğu var deniyor sonuç olarak. Görümcemin bebeğinin rahatsızlığı burda anlaşıldı ve ona göre hastane seçerek doğuöm yaptı ameliyat olması gerektiği için. Sizde içinizi ferah tutarak yinede yaptırın bence