Hnfth Mrb kızlar comfort erken gebelik testi yaptım ilişkiden 7gün sonra adete 7gün kala negatif çıktı acaba çok mu erken yaptım yapıpta böyle negatif çıkan hamile olan oldu mu,bitane oğlum var onda ilk denemede olmuştu ondan merak etim 🙈🙈🙈❤️
Islim123 Hnfth canım ben o testlerin doğru olduğunu düşünmüyorum kana bile ovulasyonda 11 gun sonrs yansıyor idrara yansıması daha uzun sürüyor
Ayseyu Hnfth canım hayırlı haberler alırsın inşallah bence gününü bekle testlere ben güvenemiyorum bi arkadaşıma pozitif çıktı kız adet gördü yani olsa bile yeni döllenmeye yada geç döllenme olabilir günün geçtikten sonra bile kanda anca değerler yükseliyor
ayminaninannesi Hnfth bende öyle 2 defa 5 tl lik testte silik çizgi cıktı üçüncüde comforttan yaptim negatif cikti şuan adetime 2 gün kaldı bekliyorum emin olmak için bencede pek güvenme cnm ve erken yapmissin biz bayanlar meraktan duramayıp erken yapıyoruz sonra negatifi görünce üzülüyoruz adetini bekle derim
Hnfth Erkanpasam doğru söylüyorsun baya erken oldu ama çok merak ettim aldım 7gün kala da baya erken oldu sanırım 😂🤩😍
Koles37 Bende o testten yaptım negatif çıktı 5 gün sonra kan yoluyla öğrendim. Pek sonuc vermiyor onlar
Hnfth ayminaninannesi aynen öyle belirtilerde olunca çok rahattım kesin çıkar dedim ama baya erken yapmışım sanırım birazda para tuzağı bunlr 😂😂ben en iyisi haftaya Pazartesi’yi bekleymmm
Erkanpasam Hnfth 16 aydir deniyoruz kac defa doktora gittik hic bisey yok ama nasip degil iste 4 bucuk yasinda oglum var ikinciyi istiyoruz
Hnfth Erkanpasam anladımm canm inşallah hayırlısıyla olurz benmki daha küçük 20aylık ama beraber büyüsünler arkadaş gbi olsunlar dedik Hayırlısı olsun hakkımızda🤲🏻
Erkanpasam Hnfth aynen bende oyuzden simdiye kadar tutsaydi kucagimizdaydi bile rabbim bilir zamanini ne diyelim allah hic olmayanlara sabir versin kucagini bos birakmasin
__meczup__ Hnfth ben o testi daha önce adetime 4 gün kala yapmıştım pozitif çıkmıştı adet günüm gelince adet olmuştum acile gittim tabi bilmiyorm adet olmuşsun dediler sanırım kimyasal gebelikti yada bu testte var bir anormallik