Sukufe umggzm53 seninn bir hafta benim 2 veya daha fazla gerilik var dedi doktor bebek küçük dedi ne yapacagimi bende bilmiyorum güzel beslenmeye çalışıyorum inş düzelir
Selimem Bende 19+3 haftalık hamileyim bana gelişimi bir hafta geride dedi ilk gebeliğim şaşırdım kaldım
umggzm53 Sukufe kaç haftalık sın ya banada bebek bıraz küçük bır hafta geri dedi sağlıklı dedı bizde sıkıntı olmaz dedı ama bende anlamadım sonuçta bu bebegın her yerı var nasıl küçük anlamadm
merininyavrusu Sukufe canım benim de ikiydi. Damarlarda sorun cikabilir. Bebegi beslediğin damarlarda. Bende öyle cıktı. Ayrıca iyi bir takip gerekir. Bunlarla ilgili bir şey demedi mi Dr un?
Sukufe umggzm53 inan bende anlamış değilim bir hafta önce gitmiştim önceden bana 17+4 dedi sonra bir hafta sonra gittim bana 17+6 dedi bu bir hafta icin de sadeve iki gün mu büyümüş dedim evet dedi bana çok garip geldi bende bisey anlamadım
umggzm53 Sukufe ya benm nerdeyse doğumum olucak son zamanlar bunu dedı önemli olan sağlıklı olması benm ıcın küçükler de büyüyo zaten
umggzm53 merininyavrusu benm de genel kontrol baktı kan akışına falan sıkıntı yok dedı bırde ılk ultrason ıyı degıldı
umggzm53 merininyavrusu 37 haftalıkmıssın canm bende öyleyim 38 aslında ama bır hafta geri bebek bıraz küçük dedi herşeye baktı kan akışına falan sıkıntı çıkmadı çok şükür
merininyavrusu umggzm53 o zaman bir sıkıntı yoktur canım. Düzenli nst takibi yapınca. Suyun ve bebegin hareketleri de iyiyse hiçbir şey yoktur allahın izniyle
umggzm53 merininyavrusu her hafta nst gırıyorum zaten hareketleri ıyı Allah’a şükür suyuda ıı zaten sağlıkla gelsın bütün bebışler ınşallah
merininyavrusu umggzm53 belki normali bekler. Benim gelişim geriliği riskli olmasına ragmen doktorum normali bekleyecek bir süre canım