Eymeninannesiii Murduyy ben gidiyorum çok memnunum güleryüzlü tatlı esprili bir doktor instagramdan da takip edebilirsiniz sorduğunuz sorulara cevap verir her şeyin tek tek açıklamasını yapar 😊
Murduyy Eymeninannesiii forumda yazdığınız isteğe bağlı sez. Nasıl oluyor? Benim ilk doğumum sezeryandı, şimdi 2.side sezeryan olacak zorunlu oluypr değilmi
Eymeninannesiii Murduyy onu hiç bilmiyorum açıkçası 6 . haftadan beri kendisine gidiyorum ilk başta 5 haftalıkken Elif hanıma gittim ama hiç ilgilenmemişti Ayşe hocadan çok memnun kalmıştım
Eymeninannesiii 1cansu benim sonuna kadar normal doğum olacaktı ama maalesef Sezeryan oldu ama sayfasında genelde normal doğum yaptırdığını görüyorum video resim paylaşıyor sürekli
Ahsenbeyza Eymeninannesiii normal doğum yanlışı benim ilk hamileligim sezeryanla oldu hatta 40 haftaya kadar bekleyebilirsek bekliyelim bile dedi. 38 başkası gibi gel alalım demiuyor