Merhaba anneler 💓 bugün Dr sadi konuk Hastanesi'ne gittim zaten zar zor gebe polikliniğinde randevu almıştım , sıra bana geldi girdim ayrıntılı ultrason için geldim dedim doktorumuz artık yok bakmiyoruz dedi, 182 den randevu alın yeşil alana kaydedeyim dedi. Ancak beni zaten yesill alana kaydetmislerdi ama 182 doktor bilgisi gözükmüyor diye randevu vermiyor direk kanuni de öyle Dr sadi konukta. Özelde yaptıran ya da devletten randevu alabilen var mı 21+3 şuan fiyat ve hastane hakkında bilgisi olan yaptıran var ise yazar mısınız ,🙏💓