Busenoyan ben hiç bir testi yaptırmadım doktorum bu önemli dedi senin ve bebeğin için çıkarsa önlenebilir biley olduğunu söyledi yaptırırken yaptırdım ve gebelik şekerim çıktı daha 1 ay önce açlık tokluk şekerime bakmışlardı ve çok güzel değer çıkmıştı 1 ay sonra şekerim çıkmış hemde fazla bir şekilde şuan diyet yapıyorum tatlı hiç yemiyorum beyaz ekmek hamur işi kesinlikle yemiyorum eğer yaptırmazsam haberim olmucaktı belki tatlı galan azaltırdım ama beyaz ekmeği ve çikolatayı asla kesemezdim kesinlikle doktorunu dinle bende önlenemicek şeyler için yapılan testlere karşıyım ama bu önlenebilir bişey şuan takip altındayım