Kızlar merhaba; herkese hayırlı günler. 23+3 deyim. Bebeğin hareketleri konusunda aklımda soru işareti var. Bilgisi olan yazarsa çok sevinirim. Üç dört gün önce yukarıdan bakınca belli olacak kadar net hareketleri vardı, hatta video çekip eşime yollamıştım. Ama bir iki gündür çok çok az hareket hissediyorum. Bazen bir kere bazen iki kere tekme gibi onun dışında çok ama çok minik hareketler. Bazen saatlerce hiç hareket etmiyor ya da ben hissetmiyorum bilmiyorum. Bu durum normal mi? Cumartesi gitmiştim doktora her şey yolunda idi ama insan endişeleniyor işte