Merhaba anneler 🤗
39+1 haftalık hamileyim. Ne açılmam ne de sancım var 🙄. Biraz sabırsız bir anneyim herhalde😅. Bu cuma da ne yazık ki doktorum İstanbul'a gidecekmiş.☹️☹️☹️ Keşke gitmeden evvel doğursam diyorum. O yüzden suni sancı ile doğurmayi düşünüyorum. Açılması ve sancısı olmayan gebeye suni sancı veriyorlar mı???
Benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkür ederim. 💕
Rabbim herkese sağlıklı sıhhatli bebeğini kucağına almayı nasip etsin..🤗🌼🧡