Günaydın herkese 37+6 hamileyim yarın planlı sezeryanım var ama oğlum yarın istemiyor sanırım dün ve bugün nişanım geldi şeffaf kanlı değil ama sümüksü sanırım bu nişan hala geliyor ve adet ağrısı gibi hafiften başladı doktoruma ulaşmaya çalışıyorum sorum şu ne kadar süre içinde olur değişiyor biliyorum ama bebeğim ters normal doğum olmayacak herhangi bi şey olmasın diye su sancı gelmeden de hastaneye gitmeli miyim?