Suhedq Kendim 7 kg aldım. Bebeğin iri dedi doktorlar, süt, yeşillik, süt ürünleri çok yedim sevdiğim için zorunluluk değildi. 37 haftada doğuma alındım. Doğuma girerken 3200 gr denildi bebişim doğdu 3625gr idi. Ultrasonda yanılma yüksek. Kilosu çokta önemli değil. Kilolu, haftası ileri bir bebek solunum sıkıntısı yaşadı.