Park besik aldım fakat büyük ve sezaryen olacağım için eğilmekte zorlanıcm üstelik oturma odasinada koyamam fazla yer kaplar. Eee haliyle görmeyede gelecekler salonda yatiyo olcam aslında ihtiyacım var ama sonra diyorum ki 6 ay lazim olcak sonrasi çöp gibi bisey kararsızım sizce ne yapmaliyim ?