Kizlar merhaba bu hafta kontrolumde ogrendim ki bebis cok tombiklesmis ben de minyon biriyim ve artik karnim patlayacak, suyum da azalmis cocuk hareket edemez olmus kiyamam. Doktorum alalim dedi. Yaşayan oldu mu hic. Zaten sezaryen istiyordum ne zaman olursa olsun ama erken gelecek ve tahmini 3500 dogar dedi. Heyecanliyim ve korkuyorum. :((