Zzzzz 31+5 haftalık olduk elhamdülillah 💗 gecen hafta gittiğimde doktorum bebeğin başı sağda, sırtıda aşagıda demişti. Fakat 2 gündür aşağı tarafta aşşırı baskı hissediyorum😬 baş aşağı dönmüş olabilir mi? Öyleyse anlaşılırmı?
Suheyla19A Zzzzz valla ben tekmeleri yukari yedigim icin anlıyorum bas asagi oldugunu yoksa bende baskı felan yok
Mlsldy Zzzzz 34 haftalığım ayakları sol tarafta yukarda benim hissediyorum artık kafası kol ayağı🙈 27 de dönmüştü doğum pozisyonuna çok sık olmasa da bazen çatıya baskı yapıyor kafası😶
Sarpim Baş aşagi benim ki kasiklarima mesaname oyle bir ittiyorki. Dr da bas asagi dedi zaten Ilk gebelikte de bas yukariydi mideme baski yiyordum. Yani anliyosun son aylarda hangi pozisyonda oldugunu
little_mom_141 Kasıklarına dokun canım eğer eskisinden daha sertse, sürekli idrara çıkasın geliyorsa ve tekmeler göbek deliği yada yan boşluklarında yoğunlaştıysa dönmüştür 😍