Ogzfnda Kızlar suyum gelmedi ama sancım düzenli 5 dakikada bir artık yalancı sancı değildir herhâlde. Belimde kasıgıma acayip bir ağrı giriyor 30 saniye falan sürüyor sonra diniyor 5 dakika sonra yine. Beklesem mi hastaneye gitsem mi
Korkusuz Ogzfnda Benimde bu gece uyutmayan bir karın bel ağrısı tutmuş birde ishal olmuş gibi karnım ağrıyor hep tuvalete gitme isteğim var ama sancı sürekli var belrli bir süreye inmedi 34+5im daha rabbim bir avazda kurtarsın bütün hamisleri canım 🙏 Düzenle Sil
Ogzfnda Semadefne35 40. Haftam. Yok yok bu başka bir ağrı. Dünden beri kasığıma baskı yapıyordu şimdi belim kasıgım ikisi bir
Korkusuz Benimde bu gece uyutmayan bir karın bel ağrısı tutmuş birde ishal olmuş gibi karnım ağrıyor hep tuvalete gitme isteğim var ama sancı sürekli var belrli bir süreye inmedi 34+5im daha rabbim bir avazda kurtarsın bütün hamisleri canım 🙏
Ogzfnda Korkusuz amin canım. Bir haftadır ishalim zaten. İki gündür uykum hiç yok. Belim ağrıyor şimdi
Semadefne35 Ogzfnda tamam işte canm adet sancısı gibi dediğin we bu doğum sancısı bence geçer siye bekleme hastaneye git illa suyun gelcek yada nişan gelcek diye bi kural yok Allah yardımcın olsun 🤗🤗
Sznarslan Ogzfnda canım sen hastaneye git.senin tam miadın zaten.Allah yardımcın olsun.Bir avazda kurtarsın insaallah.sağ salim al kucağına bebeğini.