38haftalık hamileyim.Gecen hafta 37+3 te bebegimin başı yukarıda pozisyonumda oldugunu dr kontolunde farketik.Aslında 29 haftalıktan itibaren ise baş aşaya duruyordu.Dr 50% ihtimale başını dışarıdan müdehale ile çevirebiliriz dedi ve bende razı geldım.Yoksa sezaryan olmaktan başka bir çarem yoktu.1 saat hastanede iatirahat ve ilaç verildikten sonra Bebegimi dışatan göbeyimde cevirdi dr.Ve arısı da cok cok diyemiycek kadardı.LÜTFEN KİMİN BAŞINA BÖYLE BENZER BİR ŞEY GELDİ İSE BANA AKIL VEREBİLİRMİ , UYKU UYUYAMIYORUM YİNE TEKRAR TERS DÖNERMİ DİYE..ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ŞİMDIDEN