Bebiskomm aynen kötü olduğundan değil zaten ama çok fazla olması biraz da zamana uygun olması gerekiyor benim düşüncem mesela şaban ismi de güzel anlamı da çok güzel ama koyamıyosun çocuğuna ileri de dalga geçilir psikolojik olarak zor olur diye dimi bunun gibi. Bi de böyle isimler genel de koyuluyo ama zaten kullanılmıyor arkadasım oğlu var Kıvanç asaf hiç asaf dediğini duymadım şimdiye kadar