Öncelikle merhaba,
1.5 yıllık evliyim evlenmeden önce adet düzensizliğimden dolayı kadın doğum uzmanına gittim pko olduğunu bu şekilde öğrendim 6 ay doğum kontrol kullandım +kilom ve inüsilin direncimde var. Diyet yapıp kilo verdim 6 ayın sonunda adetlerim normale döndü. Daha sonra evlendim bu süreçte verdiği kilonun daha fazlasını aldım ve biliyorsunuzki kilo pkoyu tetikliyor ciddi anlamda. Çocuk düşündüğümüz için tekrar doktora gittim adetlerim bu arada tekrar düzensizleşti ve adet söktürücü verdi doktorum 2 3 ay bu şekilde adet gördüm bunun yanı sıra diyetisyenede gittim ve yaklaşık 3 ay sonunda da 10 kilo verdim bu şekilde 6 geçmiş oldu ve hala gebe kalamamıştım doktorum 1 seneden önce tedavi yapmadıklarını söyledi ki zaten pkoların tedavisiz gebe kalma şansı yüksekti bu süreçte hergün forumda pko ile alakalı yazılar okudum herkes “kafandan gebelik düşüncesini atmalısın” yazıyordu bu kadar çocuk isterken nasıl bu düşünceyi kafamdan silebileceğimi düşündüm hep eminim birçok kişide aynı şeyi düşünmüştür🙂 bu sırada ovulasyon testi aldım ama sadece 1 ay takip ettim bununlada başarılı bir sonuç elde edemedim ve aradan 10 ay geçti. Çocuk isteği içimde hep vardı fakat o ay diğer aylarda olduğu gibi aklıma gelmedi bile isteye olan bişey değildi bu Rabbimin takdiri. Artık yumurta geliştirici ilaç kullanıp çatlatma iğnesi yaptırmak için son 2 ayı bekliyordum ki şükürler olsun 10.ayımda hamile olduğumu öğrendim. Demem o ki herşeyin bir vakti saati varmış umudunuzu asla yitirmeyin pko gebeliğe engel bir durum değil kaldı ki bu bir hastalıkta değil. Sadece biraz zaman gerekiyor biraz da dikkat etmemiz gerekiyor özellikle benim gibi kilo problemi olan insanların. Rabbim isteyen herkese nasip etsin isteyen herkese duamdır bu gönlünüzü ferah tutun asla umutsuzluğa kapılmayın. Allah gönlümüze göre versin inşallah 🙏🏼😊