Yamansibel ben 24+4 um 22.haftamdayken sol kalcama bole arka kısım bacagımın ama dizimden yukarı yani, oraya bi agrı girdi dort gun filan agladım resmen acıdan ve magnezym kullanmama ragmen oldu.kramplar iicn acı iicn krem de suremiyoduk kocam acıyan tarafı degl gecsin diye bacagımı nerdeyse full bandajlıyodu mumyalanmıs gbi ramses gibi otruyodm oyleee ama ne kotuydu.gecti snra