sonsuzadek bizim de sezeryan olacak 39 dan önce almam dedi doktorumuz ki bana kalırsa daha önce alınacak gibime geliyor agrılarım kasılmalarım I dikkate alacak olursam hissiyat olarak. 30+4 de gittik en son 1570 gram dı. Doktor normal dedi mesela . Ama burada benle aynı hafta da olan anne lerin yorumlarını okuyorum çoğunluk bizden yüksek hep 🤷♀️ Oğlum 3400 doğmuştu 38. Haftada ama karnım kocamandı Yayvandı her tarafı yanları falan dolu idi . Bunda karnım sanki futbol topunu koymuşuz gibi yusyuvarlak önde sadece .hayırlısı ile sağ Salim gelsinlerde doğduktan sonra alırlar elimizle besler aldırırız inşallah Ne yapalım 💁♀️