Eva41 Canım kesinlikle ama kesinlikle normal seni çok iyi anlayabilirim. Ben oğluma hamileyken com güzel hissediyodum hareketlerini her gün düzenli olarak. Şimdi kızıma hamileyim senin gibiyken hatta 23 e kadar adam akıllı hissetmedim hiç. Çok korkuyodum ya bu çocuk gelismiyomu yada niye hareket etmiyo diye çok korkardim. 1 kere hissediyodum bidaha 2 3 gün yok. Taki 24 haftama kadar şimdi 28 haftaligiz masallahi var. Korkma o yüzden canım. 😊