20 haftalık gebeyim sorum şu olacak bebeğin bazen hareketlerini hissediyorum bir gün çok iyi hissederken 2 gün hissetmiyorum ertesi günü yine hissederken 2-3 gün yine hissetmemeye başlıyorum bu seferde korkuyorum bebek iyi mi değil mi kendi kendimi sorguluyorum yeni yeni hissetmeye başladım zaten bu haftalarda bu tür şey normal mi normalse düzenli olarak ne zaman hissederim ?