[silindi] Merhaba anneler 39 haftalık hamileyim ve bebeğim kanala girmiyor 39.haftadan sonra bebeği kanala giren ve normal doğum yapanlar var mı? Biraz ümit olsun istiyorum kendime drum nedense umutsuz gibiydi sanki🙁