kubra6495 Arkadaşlar sol kasık sol bel sol popo da ağrı başladı şaka gibi bide sol bacağım ağrıyo sanki adet ağrısı gibi çok şiddetli neden olabilir ya 30+5 oldu
Minikkalp4167 kubra6495 sola yatmaktan da agriyo benimde o haftalarda baslamisti.ama siddetlenirse yalanci dogum sancisi da olabilir.
Semaalcan Aynısı bende de oluyor ama ben 39 haftalığım sebebi kesinlikle şu diyemem ama bildiğim kadarıyla doğum belirtileri