medine_altntss22 Kupik son 102 kaldı bizim de heyecan artıo ama geçsin istiyorum Bi yandan da hayırlısı ile alalım kucaklarımıza
Kupik seda_gms87 valla bende kilosunda değilim canım benim evladımız sağlıklı olsun da gerisi hal olur
Masal78 Kupik inşallah canım sanada nasip olur tez zamanda sağlıkla al bebeğini kucağına inşallah ☺️❤️
Kupik Burcu_asf kız bi 50 ye dussunde benim tek gecer ya belki son günler ya dediğin gibi geçmiyor gibi gorunebilir
Nehir66 Kupik Mrba bizde 25+4 haftalık olduk 101 günümüz kaldı bende ikili sayıya düşmek için can atıyorum çok şükür 2 günümüz kaldı 99 sayıya düşmemize😍😍😃🙈🙊💋kızım olacak inşallah🤰 9 kilo aldım bu arada🙈🤦♀️
Kupik Nehir66 ayyy çok heycanlı oluyor valla ben öyle hissettim darısı sana maaşallah 9 kilo iyi almışsın
Serenity_ Kupik vallahi o kadar gun nasil gecti bilmiyorum. Nasil gececek diyordum. Simdide bu kadar gun nasil gecer ki diyorum sabirsizim 🙈