RuzgarsMommy Hamile degilken daha iştahlı yerdim ya hemen şişmezdim kilo da almadim hala ayniyim 56 57
Siibeell Saadet26 64 ile hamile kaldım 10 haftalıgım henüz daha tartıya çıkmadım hiç öyle planlarımda yok açıkcası 😂
Saadet26 Siibeell çok erken en az 10 haftanız var daha☺️ Asıl acıkmalar ozaman bi görseniz nasıl çok oluyo
Siibeell Saadet26 şöyle bi düşününce insanı en çok mutlu eden şeylerden birisi yemek bence neden unutalımkş çok güzel bişey 😂😂
Grhn Saadet26 yoğurt yeyin yada süt için süt kan şekerini dengeliyor çok acıkmıyorsunuz. Gece meyve yemeyin çok kilo aldırıyor. Gündüz tüketmeye çalışın.
Siibeell Saadet26 inşallah ilerleyen zamanlarda kesilir iştahım ne diyim 😂 ben bide sigarayı bıraktım oda beni sürekli yiyecek şeylere zorluyo diye düşünüyorum