asyaa15 Kızlar nerden aldınız ne kdr a aldınız ? Hepsi burdada 400 tl hersyi içinde var ama kararsz kaldım sizlerden de fiyat öğreniyim istedim. Bide bu beşikler sallanıyormu kullanımı nasıl acaba
Damla93_ asyaa15 bende efsane cuma muhabbetine 350 liraya aldım hepsi buradadan gayet güzel uyku setide güzel sallanıyoda
Sldmrt asyaa15 valla ben de almadım ama hepsi burada da çok uygun beşikler gördüm ordan almayı düşünüyorum yorumları da güzeldi
isimsizbebek asyaa15 sepet beşiği bende çok beğendim o kadar güzel duruyor ki. Ama küçük olduğundan çok fazla kullanamayacağımdan heyner beşik aldım. Bence bir bakın o daha büyük
asyaa15 Damla93_ bnde almak istiyorum 350 ye de güzel bnce fiyatı cok degil yani. İndirim nezaman oluyor
asyaa15 Demet_asik ne zaman almıstınız internet yoluylamı geldi bi sıkıntısı yoktu demi. Bnde kararsz kaldım uyguna bulursam herseyi içinde olandan alayım diyorum. Her cuma mı oluyor indirim acaba
asyaa15 Demet_asik !https://www.hepsiburada.com/babybee-cosy-kademeli-anne-yani-dogal-sepet-besik-krem-p-HBV00000F8ODB?magaza=Hepsiburada&wt_gl=cpc.6809.shop.nelk.abo-ssc&gclid=CjwKCAiAg9rxBRADEiwAxKDTunfMN2uxYHDvXYrtA01p7DpkwsuQBUCMDm70yHgPF-TaItpbVEgpThoCOTMQAvD_BwE
asyaa15 isimsizbebek evet heynerde güzel ama biizm yanımız dar. Sepet beşik de sıgarmı tam bilmiyorum sırf 6 7 ay kullanım için alıyorum bunu kendi odasına baska farklı bsey alırım diyorum.