Esraabulut merhaba, öncelikle Allah yardımcınız olsun. Tüp bebek tedavisi için şöyle zor, böyle eziyetli diyenlere, kulaktan dolma bilgilere kendinizi kapatın derim. Siz ne kadar olumlu, pozitif düşünürseniz öyle ilerliyor süreç. Biz istanbul da yaptırdık, 2.denemede tuttu. Hep gülerek gittim geldim kontrollere, yumurta toplama işlemine ve transfere. Oradaki hemşire ve doktorlar bile beni ve eşimi görünce gülüp sohbet ediyordu. Olumlu düşünün.