Kelebek1_ öyle bir durum var evet. Yengem hamile kaldı 4 ay önce. İkimizinde çok bulantısı oluyordu o zaman o hamile çıkınca bende heyecanlanıp esimle konuştum ama maalesef işler birbirine girdi. Hamile olmadığımı öğrenince çok üzüldük. O yüzden şu an bir şey demedim zaten belirti de yoktu sadece akıntı