Merhaba kızlar.. şuan 23 haftalığım. Ve 3 gündür basur sorunu ile başa çıkmaya çalışıyorum öyle böyle bir ağrı değil . Geceleri uyuyamıyorum. Kanama yok ama ağrı ve üç tane meme şeklinde oluşmuş toplar var . Çok Sıcak değil ama yine de sıcak suyla duş aldım bugün biraz da olsa iyi geldi . Ama başka doğal çözümü olan var mı ? Sıcak suya tentürdiyot eklenyip bir içine oturacağım bebeğime zarar verir mi ? Başka çözümü olan var ? Yardım ne olur ?