bukety26 söyle soylim canm ben 16 haftalıkken erkek dedi doktorum ben ileriki haftalarda tekrar sordum ve bana kızdı erkek kız ne önemi var sağlıklı olması yetmiyormu falan dedi tabikii sağlıklı olsun bana yeter ama bı oğlum var bı de kızım olsun istiyorum rabbim izin verirse dedim şuan 29 haftaligim başka bı doktora gittim ve bana kıza benziyor dedi devlet hastanesi çile anlayacağın özele gidicem öğrenmek için hazırlık yaptım herşeyi erkek aldım sadece hastane çıkışı kaldı onu bari kız alırım 😁🤰