asyaa15 Biz iri bir marul olduk. 27+0 dan mrb. Nasılsınız hanımlar alısveriş nasıl gidiyor. Bitirdinizmi baya
Birsen96 asyaa15 maalesef bitmiyordu sürekli eksik bişeyler çıkıyor ayrıca ne alacağım konusunda da sürekli gel gitler yaşıyorum alsam Bi dert almasam Bi dert ://
Poncik77 asyaa15 27-3 olduk bizde yemi başladım alışveriş e ama herşey çok pahalı Allah yardımcımız olsun 🙏🏻
Hasderluna asyaa15 27+0 olduk biz de😊 henüz alışverişe başlamadık tek tük bazı şeyler var sadece ama baştan beri şubatta hallederiz diye konuşuyorduk bu ay biter inşallah 😊
asyaa15 Birsen96 walla bende listeyi hazırladum amacım bu ay herseyini almak. Dolabı ve beşiği konusunda cok kararsızım ne alsam bilmiyorum. Suan yanıma büyük hic bi beşik sıgmaz kücük olmak zorunda o yüzden odasınada ayrı bi beşik yerine ne alablrm bilmşyorum 😕
Birsen96 asyaa15 ben bu yeni çıkan beşiklerden aldım şimdilik beşik olarak kullanıcam sonra yanlarını çıkartınca komidin ve yatak olarak kullanıcam yanıma da bu hamak tarzı beşikler var onlardan düşünüyorum dönmeyi öğrenene kadar onda uyusun sonra yatağına alıştırıcam.. Liste hazılamadım ben ama iyi yaparsın bence de.. E bebekte indirim var eğer bakmak ve almak istersen ben zıbınlarını oradan aldım küvetini fln
Melisbol asyaa15 canm ben 80x160 ebatinda bir yatak aldim bide sifonyer gardolap vardi kucuk odamda. Yatak odamada anne yani besigi aldim ebebekten. Kafesli bebek yataklarindan tercih etmedim zatn 2 yasina kadar falan bizimle olur yatar die dsuundum sonrasi icinde buyuk yatak olmus oldum. Allah nasip ederse odasindaki yatakla baya yil gecirir ebatlari buyuk cnku
asyaa15 Birsen96 aynen e bebege bakacam başlıcam bu ay artık kafamdan bi gitsin diyorum agrısı. Walla ben beşik konusunda kararszm. Yanıma kücük civildeki normal beşikden alacam ancak o sıgıyor bi dönene kdr falan kullanır snra odasına bende koyacagm bakalım nasıl bsey tercih ederiz
Sedanur26 27+1 olduk bizde 😍😘 anne yanı beşik aldım kendi ihtiyaçlarım bitti sayılır bebeğin kıyafetleri kaldı 😍
Ozuturk 27+5 olduk biz de büyüyen beşik aldım su an oda yapmayi düşünmüyorum. Hastane çıkışları zıbın,alt ve tulum aldim ama birkaç parça daha bir şeyler alacagim bebek bakımı için gerekli olanlar eksik bir de onlari da yavas yavas alirim artim.
fatma1993 asyaa15 cok sagol canm beni etiketlemeyi unutma ...bende hazirlicam da senden yardim alayim🤗