EmelGl Kızlar merhaba 25+5 günlük hamileyim en başta gyroferon ve decavitle başlatmıştı doktorum ama sonradan balık yemiyorum diyo re-genesis ve gyroferon ile devam ettirdi ... decavit içmiyorum... sizde durumlar ne??
NeslihanPiaAbac EmelGl decavitle ferramat (demir)kullanıyorum ben birde kan sulandırıcı iğnem var hibor
Ozlemtem EmelGl Devavit,gyno ferro sanol,osteocare,efa daily ben ilaç küpüne döndüm ya 😊 ama benim Demir ve vitamin değerlerim hep düşüktü iğne felan vuruluyordum hatta
EmelGl NeslihanPiaAbac bebiş ne kadarlık? Decaviti hep kullandın mı canm? Ben 1 kutudan sonra kullanmadım dr da bişey demedi ama sanırım kullanmak gerekiyor... 😳
NeslihanPiaAbac EmelGl 31haftalığız bugün itibariyle.ilk günden beri kullanıyorum ve kullanmaya devam edecekmişim zaten vitamin bi zararı yok
Lolipop ElifKarata 13.haftamdayim decavit ve ferro sanol verdi doktorum 2 gün kullandım kabız oldum doktorum bırakmanı söyledi şuan yalnızca tiroit ilacı kullanıyorum onunda bebeğine zararı yok faydası var.Ilac kullanınca daha fena oluyor insan.
EmelGl NeslihanPiaAbac sanırım ben yanlış yorumladım dr bişey demedi diye kestim ilacı 🙄 tüh hemen konusup doktorla başlayayım
ElifKarata Deniz2961 12 haftaya kadar folikasit kullandım 15 haftaya giricez daha bişey kullanmıyorum canm
ZeynepKara EmelGl regenesis verdiği için mi decaviti kesti doktorunuz yoksa siz mi içmiyosunuz bana her ikisinide verdi aynı içerikte içsem mi bıraksam mı bilemiyorum 🙄
EmelGl ZeynepKara decavitle ilgili kullan yada kullanma diye yorum yapmadı balık yemiyorum diye regenesis yazdı.. öyle olunca bende decavit almadım ama bugün eczanede muhabbet esnasında öğrendim decavit hamilelik boyu hatta sonrasında bile bir süre kullanılıyormuş... doktorla konusucam ilk fırsatta
ZeynepKara EmelGl bende 12. Haftamdan beri balık hapı içiyodum onu bıraktı renegesis verdi şuan 20 haftalığkm