Benimde ilk hamileliğim 38+6 dayım sağlık merkezinde doğum eğitimleri oluyo oraya da gitmiştim ve ordaki doktorun dediği çok mantıklı geldi normal doğum doğumdur ama sezeryan doğum çeşidi değil sezeryan ameliyatıdır adı üstünde ameliyat sağlıklı olanın normal doğum olduğu bir gerçek öecbur kalınmadıkça sezeryan tercih meselesi olamaz bence sağlık açısından benim düşüncem normal doğum 👍🏻👍🏻