ebrucetin Yok yok gerçekten bak karnım büyümeyecek benim 19 haftamızdayız dümdüz ya oğlum nerde peki ? Küçücük bile bir göbek olmaz mı piskolojim bozuldu :( iyi geceler herkese
Zeyneptoprak ebrucetin 13+6 koca göbeğim var benimde buna psikolojim bozuluyor vallahi 😂 ne güzel işte son zamanlara doğru zaten ağırlaşcaksın o zamanda hevesini yaşarsın ne güzel olur havalarda mis gibi denk gelicek
Mickeylover ebrucetin benim 21 den sonra bir anda büyüdü endişelenme arkadaşımın daha da geç oldu sağlıklıysa sorun yok 🙏🏻😊
Koalina Cuma günü doğumum var karnım 5 aylık karnı gibi ilk zamanlarda banada millet hiç karnın belli olmuyor diyolardı karnın büyük olmadı değil bebeğin gelişimi önemli dert etmeyin en som dert edilecek şey 🥰
yagmur2019 ebrucetin iç karnınız geniştir ve bu durum ilerleyen aylarda inanın çok işinize gelecek benim de iç karnım geniş 8 aylık hamileyim kolaylıkla eğilip kalkıyorum ayakkabı bağlıyorum belim ağrımıyor😊
Nazlican-12 ebrucetin deli millet göbeği çıkmasın diye neler yapıyor 😂😂 yemene içmene dikkat et vitaminlerini düzgün al merak etme çıkar
Ask_H ebrucetin canım sen bir 22 hatta 26?haftaya gel görürsün göbeği nasıl karnın büyüyor ben 22 haftaya kadar hiç hamile olduğum belli değildi şimdi 26+5 im bildiğim karnım var yani büyüdü bayağı 24 den sonra birden büyüyor
dilanozkn ebrucetin 34 haftalığım kimse hamile olduğuna inanmiyo ya ben napim canım 🤣🤣🤣19 hafta çok erken dur daha
Balimkiz ebrucetin canım zayıf oldugum halde karnım 25 ten sonra tam anlamıyla çıkmaya başladı 34.haftadayım önümde minik bir top var gibi duruyo canını sıkma bebeğin sağlıklı mı değil mi ona bak önwmli olan o
Defdef ebrucetin 😂 ay çok Güldüm yazına kıyamam 😊 benim karnım 8 aylıkken belli oldu hiç abartmıyorum bende hamile değilmiyim acaba diyodum gayet normal canınm iç karnın büyük belli ki
Cansuyildirim Bende başlığı okuyunca çocuk sahibi olamıycaksınız falan gibi anladım. Hey Allahım derde bak isyana bak. Rabbime şükredin bu güzel duyguyu nasip etmiş size.
Eylulikraninannesi ebrucetin kızımda 7. Ayımda karnım çıkmıştı 2. Hamileliğim 19. Haftada belli oluyor 😂 keşke ilki gibi olaydı 😂
Busraay_ ebrucetin canım benim 25. haftadan sonra belirginleşmeye başlamıştı göbegim nasıl hamilesin diyordu görenler 😬 Şimdi 33 haftalığız bayağı belli ediyor ama bu rahatlıgının tadını çıkar hamilelik zorlaşıyor göbeğin büyüdükçe 😂
SulenurK2858 ebrucetin ben de öyle diyordum 24.haftadan sonra belli olmaya başladı hafiften iç karnın geniş benim gibi 🤗 şimdi 40haftalığım kibar ama büyük tabii ki de 😂😂