Kızlar sizin de eşiniz böyle mi ben yediklerime dikkat etmeye calıstıkça kendisi sürekli gelipp aşkımm ne yicez,aşkım ne söylesek,aşkım napsak ve zaten geç yiyoruz çalıstıgımız için çayın yanına illa bir seyler olsun istiyor ben de yiyeyim diye ısrar ediyor e bana da bahane lazım zaten🤦🏻♀️
Dikkat etmem lazım diyorum aman sen iki canlısın nolacak diyor sanki kendisi hamile gibi sürekli bir şeyler aşeriyor😂
Haftaya ptesi kontrolüm var ve doktorum yine napmıssın da böyle kilo almıssın diyecek 🤦🏻♀️