Kbrkbk bende de uzun zamandır var hatta 2015 yılında patlamıştı, enfeksiyonu tüm vücuduma yayılıp çok zorlu bir ameliyat olmuştum bi 7 dakikayla hayatta kaldığımı söylemişti hatta doktor, çünkü enfeksiyon beyne yayılmak üzereymiş. Neyse böyle ameliyatlarda enfeksiyon tüplere yapışırmış ve hamile kalmaya ekstra engel olurmuş. Ama tek denemede hamile kaldım. Eşim bile “sen olmaz demiştin” ama dedi 😀 halbuki doktorum olma ihtimalini düşük bulmuştu, ameliyattan ötürü yumurtalığım bile yer değiştirmiş ona rağmen oldu. Allah istedikten sonra herşey oluyor 🙏 belki de pko’yu kafama takmayıp, aman nasıl olsa olmaz diye düşündüğüm için,o rahatlıkla olmuştur. Çünkü kafaya takınca olacağı varsa da olmuyor 🤷♀️