Ozlemmdefne Ya kızlar kızımın ismini defne nur koymayı düşünüyorum ama bu gece rüyamda ayça ismini gördüm hatta kimliğinin üstünde okuyodum böyle sizce ayça mı koymalıyım hiç daha önce ayça ismini düşünmemiştik bile ☺️
mommyofson Defneyi artık her yerde duyuyoruz çevremde son zamanlarda kimin kızı olsa adı ya Asya ya Defne oluyor bence Ayça çok çok daha hoş sağlıkla gelsin inşallah 🐥