Sebnemmzade ben 36+4 olcam birazdan😊.Henüz tam tarih vermedi.38.haftanda tarih vericem.39.haftanda ameliyatını yapıcam dedi.tam 39+0 olduğumda subatın 20 sine denk geliyor. Ama 39 da mı alır yoksa 39+ larda mı bilmiyirum.yarın tekrar kontrolüm var bakalım.Zaten SAT a göre dogumum subatın 22 si ile 27 si arasına denk geliyor.